Studenten organiseren een promotieactiviteit voor JOUw organisatie
In deze challenge organiseren studenten in zes weken tijd een promotieactiviteit voor jou als opdrachtgever. Denk aan een productpresentatie, persmoment of een promotioneel event dat past bij het merk, de doelgroep en de doelstellingen.
Soms lukt het studenten niet om zelf een opdrachtgever te vinden. In dat geval zoeken wij bedrijven, (goede doelen) organisaties, profit of non-profit of verenigingen die het leuk vinden om zich beschikbaar te stellen.
Denk hierbij aan vragen als:
• Hoe kunnen we de lancering van een nieuw product versterken met een creatief event?
• Nodig pers uit voor de lancering of introductie van een nieuw product of idee? Een netwerkbijeenkomst waar mensen bij elkaar worden gebracht. Denk hierbij aan evenementen van minimaal 25 gasten of genodigden.
Wat JE kunt verwachten
Een studententeam (3 tot 4 personen) dat zelfstandig, maar onder begeleiding van docenten, een promotieactiviteit ontwikkelt én uitvoert. Denk aan een uitgewerkt eventplan, een doordachte communicatiestrategie en een evaluatie met bijvoorbeeld een aftermovie.
wat we van JE vragen
• Je ontvangt een studententeam, bespreekt met hen de opdracht en deelt verwachtingen over locatie, budget en gewenste rapportage, samenwerking, opbrengst (zoals awareness of bezoekersaantallen) en afwikkeling.
• Ook ben je bereikbaar voor tussentijdse feedback.
• Het event vindt plaats op een locatie binnen 50 km van Amsterdam.